خلاصه انیمه Gunjou no Fanfare
در ژاپن، شرط بندی روی اسب دوانی یکی از معدود اشکال قانونی قمار است. بنابراین، مسابقات عمومی به بخش جالبی از فرهنگ ژاپن تبدیل شده است. در این ورزش، فردی که سوار بر اسب میشود و در مسابقات شرکت میکند، جوکی نامیده میشود - این همان چیزی است که یو آریمورا آرزوی آن را دارد.
یوو 15 ساله که پس از تماشای دربی الهام گرفته شده است، وقتی صنعت سرگرمی را ترک می کند و در یک مدرسه معتبر اسب دوانی ثبت نام می کند، کل ملت را شوکه می کند. او که برای دنبال کردن آخرین اشتیاق خود هیجان زده است، به تدریج با همکلاسی های جدید خود - مانند شون کازانامی با استعداد و آمنه گریس که به خود مطمئن است - پیوند می زند که هر کدام به شیوه خود منحصر به فرد هستند. اگرچه مسیر پیش رو ممکن است پر از موانع باشد، یوو مصمم است که هدف نهایی خود یعنی یکی شدن با اسبش را دنبال کند.