خلاصه انیمه Mazica Party
داستان فرنچایز بر روی جادوگرانی متمرکز است که مازیکا را برای نجات جهان جمع می کنند. دانش آموز دبیرستانی Kezuru پس از خواب عجیبی که خود را به عنوان یک جادوگر، موجودی به نام "مازین" و یک دختر مرموز نشان می دهد از خواب بیدار می شود. روز بعد، دوستش Kuracchi با افتخار بازی کارت Mazica Party را که به تازگی راه اندازی شده است، به نمایش می گذارد. در کمال تعجب Kezuru، تمام شخصیتهایی که در کارتهای بازی کشیده میشوند، دقیقاً مانند شخصیتهایی هستند که در رویای او وجود دارد.
در همین حال، Kezuru یک اعلان برای یک رویداد در شرکت بزرگ بین المللی Mazica دریافت می کند. کزورو که کنجکاو شده بود، طبق دستور به فروشگاه مازیکا می رود تا با خود جف جانز، مدیرعامل مازیکا ملاقات کند. جانز میگوید: «من از تو انتظارات زیادی دارم» و Kezuru Mazica Gear را میدهد.
کزورو در راه بازگشت به خانه مورد حمله موجودی شبیه کشتی هوایی قرار می گیرد. درست زمانی که او فکر می کند: "همین است!" برای خودش، Mazica Gear او فوران می کند و یک کتاب جادویی ظاهر می شود. وقتی کارتی را خراش می دهد، با بارونیا، موجودی «مازین» که ترکیبی عجیب و غریب بین کشتی هوایی و گربه است، قرارداد می بندد.
دختر مرموز آنیا می گوید کزورو و امثال او "جادوگران واقعی هستند که جهان را نجات می دهند." در میان تمام این افشاگری های مرموز، کزورو در آکادمی مازیکا ثبت نام می کند و در کنار مازین شریک خود درگیر نبردهای کارت حزب مازیکا می شود.