خلاصه انیمه Momoya Norihei Anime CM
در سال 1958، پنج سال پس از باز شدن تلویزیون عمومی برای ژاپن، تبلیغات هیبریدی انیمیشن/زنده برای غذای برند مومویا شروع به پخش کرد. این آگهیهای بازرگانی سفارشی از تانوما نوریکو، بازیگر/کمدین، حاوی کاریکاتور شخصیتی او «Norihei Miki» بود. تبلیغات موفقیت آمیز بود (و به آگهی های طنز روزنامه منشعب شد) پر از جناس و تقلید. این آگهیهای تبلیغاتی بهطور مداوم برای بیش از نیم قرن ساخته میشد و بیش از 300 کاراکتر را نشان میداد، اما هستهای از 7 شخصیت بیشتر تکرار میشد.