خلاصه انیمه Space Cobra
جانسون، حقوقبگیر تنها، از زندگی ناچیز خود، در حسرت دنیایی از سفر و هیجان، غمگین است. اما پس از درگیر شدن در یک تجربه توهمآمیز، او خاطرات واضحی از یک دزد دریایی افسانهای فضایی به نام کبرا را به یاد میآورد. در حالی که تفنگ روانی به بازوی چپش متصل بود، کبرا با شریک زندگی خود لیدی آرماروید در فضا سفر کرده بود. این دو تیم بدنام را تشکیل دادند که مقامات از آن می ترسیدند و انجمن دزدان دریایی از آنها متنفر بودند - مجموعه ای از قدرتمندترین دزدان دریایی در کهکشان،
در بازگشت به زمین، یک برخورد در یک کازینو زندگی جانسون را تغییر میدهد، زیرا برندههایش او را با مدیر - رئیس انجمن دزدان دریایی وایکن - که در رویای خود دیده بود توسط کبرا شکست خورده بود، رو به رو میکند. وایکن با شناخت جانسون به عنوان کبری مبدل، تلاش میکند تا انتقام بگیرد - اما در عوض تفنگ روانی را که در زیر بازوی چپ جانسون پنهان شده بود، فعال میکند و خاطرات سرکوبشدهاش را تحریک میکند و به لیدی آرماروید هشدار میدهد.
حالا بعد از اینکه یک بار دیگر بر وایکن غلبه کرد و خاطراتش بازسازی شد، کبرا مخفی میشود و برای متوقف کردن مافیای بینستارهای انجمن دزدان دریایی حرکت میکند. او و لیدی آرماروید از فضا عبور میکنند و به زندگی ماجراجوییهای پرمخاطره خود ادامه میدهند و در عین حال به کسانی که توسط اعضای انجمن ظلم شدهاند کمک میکنند.