معرفی بهترین شخصیت های شرور انیمه (بخش نهم)

2024-03-25T11:40:00Zزمان مطالعه 3 دقیقهدرجه کیفی A

معرفی بهترین شخصیت های شرور انیمه (بخش نهم)

اشرار! همچنین با نام‌های آنتاگونیست‌ها و بدی‌ها شناخته می‌شوند، برخی از مهم‌ترین عناصر در تبدیل هر انیمیشن به تجربه‌ای عالی برای خود هستند.به هر حال، همه داستان‌های بزرگ معمولاً یک قهرمان، یک زن اصلی و یک شرور شگفت‌انگیز دارند. با این حال، این روزها، توجه کافی به شرورهای صنعت نداریم.

بنابراین برای مقابله با این مشکل و آوردن نور بیشتر به جنگجویان تاریک، بهترین لیست شروران انیمه را ایجاد کردیم.این لیست پر از افرادی است که تجربه ما را با یک انیمه خاص افزایش دادند و به ما یاد دادند که شیطان در واقع چه معنایی دارد.

بخش اول

بخش دوم

بخش سوم

بخش چهارم

بخش پنجم

بخش ششم

بخش هفتم

بخش هشتم

بخش نهم

بخش دهم

 

Tsukasa Shishio

 

با زنده شدن از دنیای دکتر استون، تسوکاسا شیشیو داریم. او شرور اصلی در قلمرو دکتر استون بود و حضور او به همان اندازه که می شود غالب بود. او فوق العاده قوی بود.

در واقع گفته می شد که او قوی ترین جنگجو در دنیای خود است. بنابراین، در دنیای دکتر استون، قدرت های او به همان اندازه غیر واقعی بود. ثانیاً، او یک ایدئولوژی داشت و این ایدئولوژی تنها دلیل تبدیل شدن Tsukasa به یک شرور در وهله اول بود.

او می خواهد به چیزی برسد و آن چیز آنقدر مهم است که برای رسیدن به آن به مصاف هر کسی و همه می رود.و به همین دلیل تسوکاسا یک خطر بود

 

Kaiki Deishuu

 

سریال Monogatari بازیگران بسیار جالبی دارد. و در میان این بازیگران، Kaiki، یکی از جالب‌ترین تبهکارانی که می‌توانید پیدا کنید، قرار دارد.او اولین حضور خود را در قسمت Nisemonogatari انجام داد و از آن زمان به بعد دیگر راه برگشتی وجود نداشت.

اولاً، او شخصیتی خوش طراحی با لباس عالی و شخصیتی شرور بود. ثانیاً اعمال او به همان اندازه مشکوک بود و به همین دلیل مردم شروع کردند به نگاهی تحسین آمیز و با احترام به او.او شخصیتی بود که ویژگی های زیادی در او گذاشته شد و به همین دلیل است که مردم دوست دارند او را تجزیه و تحلیل کنند.

 

Ryuk

 

بسیاری از شما ممکن است حتی به Ryuk به عنوان یک شرور در رسانه انیمه نگاه نکنید.با این حال، اگر شاهد کارهای او باشیم، ممکن است دیدگاه خود را تغییر دهیم. Ryuk یکی از شخصیت‌های قلمرو Death Note بود و دلیل اصلی تمام اتفاقات درون نمایش بود.

اولاً، او کسی بود که Death Note را به خاطر دیدن چیز جالب به سیاره ما معرفی کرد.فکرش را بکنید، او دلیل مرگ غیرضروری بسیاری از مردم بود و به همین دلیل است که ما به او به عنوان یک شرور نگاه می کنیم.

و اگرچه ممکن است او را اینطور نبینیم، اما او موجودی کاملاً شرور است.

 

Donquixote Doflamingo

 

One Piece یک انیمه پر از ماجراجویی و اکشن است. با این حال، با ظهور Donquixote Doflamingo، تمام لذتی که از سریال داشتیم ناپدید شد و به یک آشفتگی وحشتناک تبدیل شد.Donquixote یکی از قوی‌ترین و مسلط‌ترین شخصیت‌های شرور در قلمرو One Piece است و همانطور که انتظار دارید، او یک هیولا بود.

قدرت او به قدری شدید بود که طرفداران در واقع فکر می کردند این پایان سری One Piece است.او خشن و گرسنه بود و این فقط لایه های بیشتری به شخصیت او اضافه می کند. و این به نوبه خود او را به یک شرور بزرگ تبدیل کرد.

 

Vicious

 

یک شرور از کلاسیک ها، چقدر جالب است؟ ویسیوس یکی از شخصیت های اصلی دنیای کابوی بی باپ است.او در یک مقطع، همدست اسپایک بود. با این حال به زودی راهی را که نباید انتخاب می کرد و بنابراین به حالتی رسید که نباید داشته باشد.او بی عاطفه شد و کارهایی انجام داد که خود اصلی او هرگز جرات و قدرت انجام آن را نداشت.

با این حال، اینجاست که واقعیت اتفاق می افتد. وقتی تصادفات اتفاق می افتد، افراد تغییر می کنند. آنها به شدت تغییر می کنند، درست مانند ویسیوس.

و به همین دلیل است که او را بسیار دوست دارند. Vicious همیشه خاص خواهد بود.

مطالب مشابه

3/25/2024 11:32:00 AM

معرفی بهترین شخصیت های شرور انیمه (بخش هشتم)

در هر انیمه علاوه بر قهرمان اصلی، یک شخصیت شرور اصلی نیاز است تا انیمه را در بهترین شکل خود پیش ببرد.

زمان مطالعه 3 دقیقه
ادامه مطلب ...
3/25/2024 11:21:00 AM

معرفی بهترین شخصیت های شرور انیمه (بخش هفتم)

در هر انیمه علاوه بر قهرمان اصلی، یک شخصیت شرور اصلی نیاز است تا انیمه را در بهترین شکل خود پیش ببرد.

زمان مطالعه 3 دقیقه
ادامه مطلب ...
3/25/2024 10:58:00 AM

معرفی بهترین شخصیت های شرور انیمه (بخش ششم)

در هر انیمه علاوه بر قهرمان اصلی، یک شخصیت شرور اصلی نیاز است تا انیمه را در بهترین شکل خود پیش ببرد.

زمان مطالعه 3 دقیقه
ادامه مطلب ...