درباره Aichi Sendou
تولد: 6 ژوئن
به عنوان فردی که در ابتدا ترسو و خجالتی بود معرفی شد. آیچی به تدریج به خود و دسته اش اعتماد می کند تا با بهترین بازیکنان پیشتاز مبارزه کند و به نوبه خود با دوستان و متحدان جدید همراه با رقبای جدید ملاقات کند. در جریان برخورد سرنوشتساز با کای، که هنوز نوجوانی دوستانه بود، کارت Blaster Blade را به او داد و به او گفت که خود را بزرگ و قوی تصور کند، مانند شوالیه سلطنتی که روی کارت نشان داده شده است. آیچی در آن لحظه نمی توانست خود را قوی تر تصور کند، اما کارت به او شجاعت داد. او یک عرشه ساخت به این امید که کای را پیدا کند و با او دعوا کند، اما اندکی پس از برخورد آنها، کای ظاهراً از آنجا دور شده بود. او سرانجام پس از اینکه مادرش از قلدری مداوم ناراحت شد، به مدرسه دیگری منتقل شد. آیچی با مادر و خواهر کوچکش، امی زندگی می کند. نشان داده می شود که آیچی آنقدرها به مدرسه علاقه ندارد و خواهرش همیشه او را بیدار می کرد، اگرچه این رفتار او پس از شروع بازی Cardfight از بین می رود. پیشتاز.
آیچی از یک عرشه سلطنتی پالادین استفاده می کند. قوی ترین کارت های او Blaster Blade، Alfred "The King of Knights"، Soul Saver Dragon و Majesty Lord Blaster هستند. آیچی در آخرین رویارویی خود با رن، دک خود را طوری تنظیم می کند که بلستر دارک با سلطنتی پالادین هایش مخلوط شود تا بتواند از توانایی های Majesty Lord Blaster نهایت استفاده را بکند.
در فصل 2، عرشه Aichi به قبیله Gold Paladin تغییر میکند و کارت آس او شیر رشتهای، بلوند Ezel از کورین است. Aichi اکنون با استفاده از ترکیب Blade Feather Valkyrie / Flash Edge Valkyrie و همچنین Nimue و Viviane و واحدهایی که می توانند مهارت های خود را پس از فراخوانی از Deck فعال کنند، تلاش بیشتری برای فراخوانی واحدهای برتر از عرشه انجام می دهد.
در فصل 3، Aichi تصمیم گرفته است از Gold Paladin به عنوان عرشه اصلی خود استفاده کند. عرشه او شامل کارتهای Liberators است که در اصل واحدهای Royal Paladin بودند، همراه با آس او که آواتار دوباره متولد شده او بود - Blaster Blade Liberator، اگرچه بعدا Aichi عرشه خود را در اطراف کارت جدید Crossbreak Ride خود Liberator of Bonds، Gancelot Zenith تغییر داد تا واحدهای عظیمی ایجاد کند. یک بار عبور کرد و واحدهایی مانند ویوین و اسکراد به آیچی کمک میکنند تا زمینش را پر کند تا بتواند دستش را حفظ کند.