درباره Kouzou Hoshino
او که عضوی از یک تیم دو نفره از مسابقات اتومبیلرانی میانسال است، به دلیل کنترل شتاب فوقالعاده و توانایی دریفت کردن BNR34 با سیستم ATTESA-ETS 4WD فعال، با نام «پا خدا» شناخته میشود. تقریبا غیرممکن. او در طول مسابقه فریاد می زند تا از تمرکز بیش از حد خود جلوگیری کند. اگر او ساکت شود و بیش از حد تمرکز کند، بدون ترمز رانندگی می کند. او با کیسوکه تاکاهاشی در یک نبرد کامل دور (سربالایی و سراشیبی) مسابقه می دهد و حس انصاف خود را نشان می دهد، زیرا FD3S هیچ شانسی در مقابل سربالایی GT-R Nür نخواهد داشت. او در مجموع 4 GT-R دارد: یک R32، یک R33 که از آن ناامید شده بود، یک R32 دیگر، و در نهایت R34 که در آن در مسابقه با پروژه D استفاده می کند. او کنترل باورنکردنی بر پدال گاز و ترمز خود را نشان می دهد. پدال، اما ماشین سنگینتر او توسط FD3S سبکتر کیسوکه در اولین دور تعقیب میشود، اگرچه به سختی در اولین دور پیروز میشود. اجرای دوم حیله گری هوشینو را نشان می دهد که کیسوکه در سربالایی/سرازیری از کیسوکه سبقت می گیرد، اگرچه GT-R سنگین تر او شروع به از دست دادن کشش می کند. سرسختی کیسوکه الهام بخش هوشینو میشود تا نبردی دریفت را آغاز کند که باعث میشود تایرهای او بیشتر از این آسیب ببینند. در نزدیکی خط دروازه، هوشینو به دلیل لاستیکهایش بیش از حد دریفت میکند و به کیسوکه اجازه میدهد تا او را از بیرون عبور دهد. اگرچه لاستیکهای ضعیفتر هوشینو باعث شد که او کمی با کیسوکه برخورد کند، FD از جلو خارج شد و دور دوم را با برتری به پایان رساند. هوشینو این مسابقه را واگذار کرد زیرا کشش او اکنون برای بردن یک دور دیگر کافی نبود. با حیله گری از کیسوکه در سربالایی/سرازیری سبقت می گیرد، اگرچه GT-R سنگین تر او شروع به از دست دادن کشش می کند. سرسختی کیسوکه الهام بخش هوشینو میشود تا نبردی دریفت را آغاز کند که باعث میشود تایرهای او بیشتر از این آسیب ببینند. در نزدیکی خط دروازه، هوشینو به دلیل لاستیکهایش بیش از حد دریفت میکند و به کیسوکه اجازه میدهد تا او را از بیرون عبور دهد. اگرچه لاستیکهای ضعیفتر هوشینو باعث شد که او کمی با کیسوکه برخورد کند، FD از جلو خارج شد و دور دوم را با برتری به پایان رساند. هوشینو این مسابقه را واگذار کرد زیرا کشش او اکنون برای بردن یک دور دیگر کافی نبود. با حیله گری از کیسوکه در سربالایی/سرازیری سبقت می گیرد، اگرچه GT-R سنگین تر او شروع به از دست دادن کشش می کند. سرسختی کیسوکه الهام بخش هوشینو میشود تا نبردی دریفت را آغاز کند که باعث میشود تایرهای او بیشتر از این آسیب ببینند. در نزدیکی خط دروازه، هوشینو به دلیل لاستیکهایش بیش از حد دریفت میکند و به کیسوکه اجازه میدهد تا او را از بیرون عبور دهد. اگرچه لاستیکهای ضعیفتر هوشینو باعث شد که او کمی با کیسوکه برخورد کند، FD از جلو خارج شد و دور دوم را با برتری به پایان رساند. هوشینو این مسابقه را واگذار کرد زیرا کشش او اکنون برای بردن یک دور دیگر کافی نبود. به کیسوکه اجازه داد تا او را از بیرون عبور دهد. اگرچه لاستیکهای ضعیفتر هوشینو باعث شد که او کمی با کیسوکه برخورد کند، FD از جلو خارج شد و دور دوم را با برتری به پایان رساند. هوشینو این مسابقه را واگذار کرد زیرا کشش او اکنون برای بردن یک دور دیگر کافی نبود. به کیسوکه اجازه داد تا او را از بیرون عبور دهد. اگرچه لاستیکهای ضعیفتر هوشینو باعث شد که او کمی با کیسوکه برخورد کند، FD از جلو خارج شد و دور دوم را با برتری به پایان رساند. هوشینو این مسابقه را واگذار کرد زیرا کشش او اکنون برای بردن یک دور دیگر کافی نبود.
پس از مسابقه با کیسوکه، او به او پیشنهاد میکند تا مخاطبین مسابقه حرفهای خود را به او معرفی کند. کیسوکه این پیشنهاد را رد میکند، زیرا او کارهای ناتمامی دارد که میخواهد ابتدا به آن رسیدگی کند. اگرچه او شکست خورد، اما رکورد حمله زمانی او همچنان شکست ناپذیر است، حتی توسط کیسوکه بدون توجه به اینکه چقدر تلاش کرد.
نام خانوادگی او ممکن است اشاره ای به کازویوشی هوشینو باشد، یک راننده مسابقه حرفه ای که به خاطر رانندگی Skylines و دیگر نیسان ها در چندین پیست اصلی ژاپن و همچنین بنیانگذار Impul Corporation شناخته شده است.