درباره Shaka Virgo
سن: 20
22 (تخم مرغ)
جنسیت مذکر
تاریخ تولد: 19 سپتامبر
علامت طالع بینی: باکره
ملیت: هند
رنگ مو: بلوند
رنگ چشم: آبی
وابستگی: آتنا
طبقه: مقدسین
رتبه: قدیسان طلا
صورت فلکی / ستاره: باکره
پارچه: پارچه سنبله
آموزش: هند (رود گنگ)
شاگرد(ها): طاووس شیوا (انیمه)، لوتوس آگورا (انیمه)
قد: 183 سانتی متر
وزن: 73 کیلوگرم
گروه خونی: AB
وضعیت: متوفی
شاکا یکی از دوازده مقدس طلاست. شاکا به عنوان نگهبان معبد باکره در امتداد مسیر پناهگاه، نقش اساسی را در نبرد بین آتنا و پاپ در قوس پناهگاه و همچنین در قوس هادس ایفا کرده است. او بارها در داستان با عنوان "مردی که تقریباً یک خداست" (یا نزدیکترین به رسیدن به خدایی) به دلیل قدرت بسیار زیادش شناخته می شود و همچنین تنها قدیس طلایی به حساب می آید که کنترل کامل بر آرایا شیکی (هشتم) دارد. احساس، مفهوم).
شاکا به تنهایی از میان همه مقدسین، نقطه نادری بین خدا و انسان را اشغال می کند، اما زندگی بین دو جهان، برکات و نفرین های خود را دارد. شاکا بهعنوان یک بودیساتوا، و دارای قدرتمندترین کیهان در میان تمام مقدسین است که حتی بر کیهان لیبرا دوهکو و برج حمل و نقل شیون چیره شده است، شاکا شایسته شهرت خود به عنوان نزدیکترین مرد به خداست. حتی در کودکی در هند، شاکا زودرس بود و با خود خدا ارتباط برقرار می کرد - صحنه ای که در فلاش بک لحظات قبل از مرگ شاکا در باغ دوقلو سالا بازگو می شود. برای کسی که زندگی اش به تازگی آغاز شده است، به طور غیرعادی نسبت به رنج ها و مرگ و میر زندگی انسان حساس بوده است. دیدن درد و مرگ همانطور که در گنگ منعکس شده است به پسر شاکا ناامیدی کافی می دهد، اگر نگوییم بحران ایمان. با یادگیری و آموزش باطنی، شاکا در نهایت به اندازه کافی قدرتمند شد که پارچه طلای باکره را بپوشد. که او حتی به عنوان یک پسر در مانگا می پوشید، و آنقدر عاقل بود که از احساسات و وابستگی های انسانی بالاتر برود. او در بیشتر عمر خود به احساسات انسانی با آمیزهای از ترحم و شفقت نگاه میکرد، بدون اینکه به آنها وابسته باشد، با صدقه، اما نه همیشه با عشق. به نظر می رسد جداشدگی پاسخ شاکا به سؤالات دردناکی است که زندگی بشر مطرح می کند، و او انسانیت را از نقطه نظر خدا می بیند تا تجربه را تجربه کند. او در برخورد با ایکی از این نگرش خودداری می کرد. در پایان، شاکا باید به یاد داشته باشد که او نیز یک مرد است و به جایی که آمده است برگردد. به نظر می رسد جداشدگی پاسخ شاکا به سؤالات دردناکی است که زندگی بشر مطرح می کند، و او انسانیت را از نقطه نظر خدا می بیند تا تجربه را تجربه کند. او در برخورد با ایکی از این نگرش خودداری می کرد. در پایان، شاکا باید به یاد داشته باشد که او نیز یک مرد است و به جایی که آمده است برگردد. به نظر می رسد جداشدگی پاسخ شاکا به سؤالات دردناکی است که زندگی بشر مطرح می کند، و او انسانیت را از نقطه نظر خدا می بیند تا تجربه را تجربه کند. او در برخورد با ایکی از این نگرش خودداری می کرد. در پایان، شاکا باید به یاد داشته باشد که او نیز یک مرد است و به جایی که آمده است برگردد.
او اغلب برای فریب دشمنانش توهم می زند. یک تکنیک احتمالاً توهمی، انتقال (یا تناسخ) به شش راه (六道輪廻 Rikudō Rinne؟) است که در آن شاکا حریف خود را به یکی از شش قلمرو تولد دوباره دارما می فرستد. این قلمروها همانطور که کورومادا توصیف می کند عبارتند از: گاکیکای (قلمرو پرتا)، جینکای (قلمرو انسان ها)، جیگوکوکای (قلمرو جهنم)، چیکوشوکای (قلمرو جانوران)، شوراکای (قلمرو نیمه خدایان متخاصم). ) و در نهایت تنکای (قلمرو بهشت). به اندازه کافی جالب، کورومادا قلمروهای تناسخ بودایی را به عنوان سطوح وجودی مجزا از آنهایی که در قوس هادس مانگای خود یافت می شود، ارائه می دهد، که او از تصور دانته آلیگری از جهان اموات مشتق شده است. همانطور که شاکا اشاره کرد، تنکای بدترین قلمروی است که فرستاده می شود.
شاکا انرژی کیهانی خود را با محروم کردن خود از بینایی تقویت می کند. وقتی چشمانش را باز می کند، قدرت ذخیره شده آزاد می شود. شاکا به دلیل قدرت عظیمش "نزدیک ترین انسان به خدا" نامیده می شود. او همچنین می تواند از Hāṃ (カーン Kān?) استفاده کند، یک تکنیک دفاعی که مانعی را ایجاد می کند که بدن شاکا را احاطه می کند.
بین تکنیکهای تهاجمیاش، او میتواند از پستانک شیطان (天魔降伏 Tenma Kōfuku؟) برای گسترش کیهان خود در چندین هدف یا در یک هدف به عنوان یک انفجار استفاده کند، به طوری که به اندازه کافی قوی بود تا بخش بزرگی از معبد سرطان و برتری بهشت را نابود کند. ارواح شیطانی رودخانه ها و کوه ها (天空覇邪魑魅魍魎 Tenkūhajachimimōryō؟) که در آن شاکا ارواح کوچک را احضار کرده و آنها را علیه دشمنان خود می فرستد.
قدرتمندترین حرکت شاکا، گنجینه های بهشت (天舞宝輪 Tenbuhōrin?)، یک تکنیک ترکیبی تهاجمی و دفاعی است. نه تنها قربانیان شاکا را به دام می اندازد و از بین می برد، بلکه حواس پنج گانه آن ها را که به نام «حذف حس 1/2/3/4/5» (دای ایکان/نیکان/سانکان/یونکان/گوکان هاکوداتسو) نامیده شده اند را نیز از بین می برد. اساساً قربانیان شاکا را با متوقف کردن عملکردهای اصلی مغز که به بدن اجازه میدهد فکر کند، که حس ششم نیز نامیده میشود، به اجساد زنده تقلیل میدهد. قدرت تهاجمی این حمله به حدی مخرب است که به راحتی می تواند پارچه حریف را از بین ببرد.
جدای از آن تکنیکهای مبارزه، شاکا از دو تکنیک تمرکزی نیز استفاده میکند که متعلق به هندوئیسم و بودیسم است مانند Om(ॐ) تا انرژی کیهانی خود را به حداکثر برساند و به او اجازه میدهد تا از تمام قدرت خود و تنپورین مودرا (転法輪印 Tenpōrin'in) استفاده کند. ?) هر شک و شبهه ای را در ذهنش که می تواند در حین دعوا از او دوری کند، پاک کند. Tenpōrin نام ژاپنی Dharmacakra است.