Yukiko Kudou

Yukiko Kudou

اسم های دیگر

Vivian

Night Baroness

Fujimine Yukiko

Edogawa Fumiyo

Akechi Fumiyo

مشخصات شخصیت Yukiko Kudou 工藤 有希子

اسم انگلیسی

Yukiko Kudou

اسم ژاپنی

工藤 有希子

درباره Yukiko Kudou

کودو یوکیکو مادر کودو شینیچی است و به همراه همسرش یوساکو، یکی از معدود شخصیت هایی است که می داند او ادوگاوا کونان است. او زمانی بازیگر مشهوری بود، اما پس از ازدواج با یوساکو بازنشسته شد. او همچنین با هنرپیشه همکار، شارون وینیارد، دوست صمیمی بود که هر دو از استادان عالی لباس مبدل بودند. یوکیکو علیرغم سال‌های دانشجویی در Teitan High، آینده‌ای پررونق در صنعت فیلم داشت. بنابراین برای جهان شگفتی بزرگی بود که او عملاً غیرمعمول با کودو یوساکو ازدواج کرد و از بازیگری بازنشسته شد. با این حال، او هنوز ارتباطات خوبی در صنعت بازیگری و سینما دارد و از آن زمان به‌عنوان «بارونس شب» (نامش از یکی از شخصیت‌های همسرش) شناخته می‌شود، پس از بیان سرنخ‌های یوساکو در یک برنامه تلویزیونی زنده که به حل آن کمک کرد. یک پرونده جنایی یوکیکو در طول سال‌های بازیگری‌اش، برای نقشی که در حال آماده شدن برای ایفای آن بود، به سراغ یک شعبده باز صحنه و هنرمند مبدل رفت تا هنرهای زیبای مبدل را بیاموزد. او در آنجا با هنرپیشه دیگری آشنا شد که یکی از نزدیکترین دوستانش به نام شارون وینیارد بود. تا زمان مرگ شارون، دو زن با هم در ارتباط بودند و یوکیکو حتی در مراسم تشییع جنازه او شرکت کرد، اما ظاهر او تحت الشعاع رسوایی کوچکی بود که مربوط به "دختر" شارون، کریس وینارد بود. یوکیکو از آن زمان از پسرش در مورد زندگی مخفی کریس/شارون یاد گرفت، مکاشفه ای که او را عمیقاً آزار می دهد. او از آن زمان تا حدی برای اینکه مطمئن شود و همچنین برای نجات جان هایبرا آی که توسط سازمان سیاه در معرض تهدید قرار گرفته بود، با دوست قبلی خود با دانش خود روبرو شده است. یوکیکو علیرغم سن بزرگسالی خود هنوز مانند یک نوجوان رفتار می کند. او حبابی، اعتماد به نفس بیش از حد و توجه طلب است و ترجیح می دهد تا حد امکان زیر نور آهک (به معنای واقعی کلمه) بایستد. او می تواند نسبت به رفتارهای گهگاهی عشوه گرانه یوساکو مستعد حسادت باشد و می تواند تمایلات تکانشی نشان دهد. او راننده ای به شدت بی پروا است و نسبت به سنش بسیار حساس است: هرگاه پسرش جرأت می کند او را «اوبا سان» صدا بزند، چنان چهره خشمگینی به نمایش می گذارد که کانن باید سریعاً با صدا زدن او «وانی سان» خودش را اصلاح کند.