خلاصه
کامیهارا کوروسو که هوشیاری خود را از دست داده بود روح خود را در یک لغزش زمانی به Showa 16 (1941) پیدا کرد، روزی که کشتی جنگی یاماتو به آب انداخته شد. پس از اینکه کوروسو متوجه وضعیت خود شد، وارد یک بازی می شود تا امپراتوری ژاپن را در جنگ اقیانوس آرام پیروز کند. او با کمک یک پرچمدار که می تواند او را ببیند و بشنود، دانش خود را در مورد تاریخچه جنگ اقیانوس آرام با یاماموتو ایسوروکو، فرمانده ناوگان ترکیبی در میان گذاشت. اما در این بازی حریف او فقط آمریکا نیست، بلکه خود نیروی تاریخ است.